Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2009 22:13 - ключът към щастието- long island ice tee или нощем всички котки са черни :))
Автор: 4ernokote Категория: Забавление   
Прочетен: 593 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.02.2009 22:15


днес излязах да пийна нещо с един приятел.
Той е адски чаровен млад мъж, който си пада много
по мен от около 2 години. От известно време не е в
града и не се виждаме толкова често.
Винаги сам си казвала, че не ме привлича сексуално,
иначе е невероятен- винаги е до мен, когато
имам нужда от нещо, гледа ме в очите все едно сам единствената
жена на планетата... аз обаче съм си мислела някак си, че
нямам право да започна нещо с него- мислелх си, че
все ще се появи някой, който да желая повече, че няма да му бъда вярна,
а този човек не заслужабва това и те такива мити рабити :)
Днес бяхме в едно доста прятно заведение, където не съм била никога до сега-
поръчах си long island ице тее - аз съм типично бългрско
маце- мося на алкохол, болка, безсъние и всичко, което
върви покрай тези неща :) никога не ми се
е случвало един коктейл да ми замотае главата така-
имам чувството, че барманат бе изсипал вътре половин
бутилка водка, ром и знам ли още с какво се приготвя тази напитка :)
за пръв път изпитах някакво силно влечение към този човек-
все пак не бях сигурна на какво се дължи това- на алкохова,
на факта, че не на последък се чувствам безбожно самотна и загубена или
на самия него- за това се прибрах в нас и си направих среща с него
в неделя вечер, за да преценя на трезва глава:) сега обаче
се замислям,ако ключът към щастиети с един от най-милите
мъже на земята е един коктейл- то не си ли струва да
станем алкохолици :)


Тагове:   island,   ICE,   нощем,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 4ernokote
Категория: Забавление
Прочетен: 18692
Постинги: 5
Коментари: 8
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930